2013. október 15., kedd

006. Haul

A legújabb szerzemények. :P A lakkokat tegnap vettem az "egyfontos" boltban. Londonban rengeteg ilyen üzlet van, és érdemes néha benézni, mert kis szerencsével Rimmel, Sally Hansen, sőt, akár OPI lakkokat is lehet találni, mindössze 1 fontért. Ezek valószínűleg kisebb gyártási hibákkal rendelkeznek, vagy már régiek, és kicsit le van ülepedve a lakk, stb. De azért vannak tökéletes állapotúak is. :D Én így tettem szert 1 Maybelline, 3 Rimmel és 3 Sally Hansen lakkocskára. ^.^

Na de nem is szaporítom tovább a szót, íme a zsákmány!!! :D



Pretty Nail Art Pen. Imádom az ilyen lakkokat! Van ecsete és pontozó része is, a végében pedig szívecske alakú strasszkövek vannak. 3 az 1-ben! 


Rimmel Lycra PRO 425 - My denim


Rimmel Lycra PRO 351 - Redder than red


Éééééés a mai szerzemények. Nem körömlakkok, de azért megmutatom őket is:


Collection Intense Colour szemceruza, MUA Extreme szemhéjtus és Miss Sporty folyékony korrektor.


Igazából a szemhéjtusra azért volt szükségem, mert ki szeretném próbálni ezt a kiskanalas-trükköt. :D



3 megjegyzés:

  1. uhh a rimmel lakkok oltári jók. *-*
    most én is kaptam kettőt, nagyon imádom őket. *-* esküszöm csak egyszer jussak ki hozzád, tuti megyünk körömlakktúrára. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Addigra feltérképezem a legjobb körömlakk-lelőhelyeket! ;)

      Törlés
  2. nagyon szép rimmel lakkok *-*

    VálaszTörlés