2013. november 20., szerda

019. Models Own Artistix - Lilac Dream & Boogie Nights

Van néhány lakk a gyűjteményemben, aminek története van. Például ennek a kis szépségnek is. :)
Kábé három hónappal ezelőtt az unokatesóm hazahozott egy hatalmas köteg iratot a munkahelyéről, és azt mondta, hogy ha sorba rendezem őket, akkor vesz nekem egy körömlakkot. Bármilyet. *-* Rögtön tudtam, hogy ebből bizony OPI lesz, úgyhogy villámgyorsan hozzá is láttam a munkához. Két napomba telt megcsinálni, de teljesen megérte! A választásom akkor at OPI - Magazine Cover Mouse lakkjára esett. 
Pár hét múlva ismét kaptam egy köteg papírt, de utána valahogy megfeledkeztünk a "fizetésemről". Egészen múlt hét vasárnapig, amikor is uncsitesóm a fejéhez kapott: "Most jut eszembe, még tartozok neked egy körömlakkal!" Ó igeeen. :D
A Models Own Facebook oldalán hirdették, hogy a Superdrugs üzletekben most 2-t fizet 3-at kap akció van, így elhatároztam, hogy ez lesz a munkám gyümölcse. :D Órákig böngésztem a weboldalukat, gondosan megterveztem hogy melyik kis szépségek jönnek majd haza velem. Eredetileg a gyorszárító csepp lett volna a harmadik, de sajnos az pont nem volt az üzletben, így helyette az Artistix-re esett a választásom. :) 

Na jó, elég a rizsából, lássuk a lakkot!


Az üvege nem túl stabil, lakkozás közben sikerült is magamra borítanom egy keveset. Az Essence Colour3 lakkokkal ellentétben ezt sajnos nem lehet szétszedni, de sebaj, majd barkácsolok hozzá valami bigyót, ami megtartja. :D 
(Update: mégis szét lehet szedni! *-*)


Az alap a Lilac Dream (Orgona Álom) nevet kapta. Engem az áfonyás joghurtra emlékeztet. :) Krémes állagú, nagyon szépen lehet vele dolgozni. Egy rétegben is szinte tökéletesen fed. 


A Boogie Nights nevű fedőlakk tulajdonképpen a Mirrorball kollekció egyik darabja. 
Az átlátszó alapban pici fukszia színű csillámok, nagyobb fukszia és sötétkék hatszögek és rózsaszín holo szilánkok vannak. 
Egy kis ügyeskedéssel egy rétegben is pont megfelelő mennyiségű csillámcsodát tudunk a körömre festeni. Száradási ideje lassabb az átlagosnál, de megéri kivárni. ;)










Meseszép!!!! *-* Imádom!



Vakus képek:





Itt látszik a holo hatás *-*



Nektek melyik Models Own lakk tetszik a legjobban? :)

3 megjegyzés: