2014. január 27., hétfő

044. OPI - Kiss Me At Midnight

Ezt a szépséges kékséget az OPI UK oldalról rendeltem, akciósan. (11,50 helyett csak 7 font volt!!!) A szülinapom tökéletes kifogás volt, hogy elhallgattassam a lelkiismeretemet - és persze Anyukámat is. :D

Szóval. Ez a lakk a Mariah Carey karácsonyi kollekció egyik darabja. Naivan azt gondoltam, hogy ha már meglesz, nem kell majd megvennem a Moyra kék sand lakkjait. Na persze. Mikor megláttam a türkiz Moyra tesztjét Edina blogján, azonnal tudtam, hogy ez a lakk márpedig KELL. Így, csupa nagybetűvel. Úgyhogy még lesz egy utam a fodrászkellékesbe. Remélhetőleg már a hologramos csodák is ki lesznek pakolva! *-*


Na jó, nem szaporítom tovább a szót. Íme a "Csókolj meg éjfélkor" :)



A színe olyan élénk, hogy szinte világít a körmeimen. *-* A kék alapban többféle méretű ezüst hatszög-flitterek vannak, amik kicsit fagyos hatást kölcsönöznek a lakknak. Imádom. 

2 rétegben tökéletesen fed, száradási ideje átlagos, a tartósságával pedig kifejezetten meg vagyok elégedve! Nem kíméltem a körmeimet, amíg rajtam volt, de egy minimális kopástól eltekintve nagyszerűen bírta a kiképzést.





6 megjegyzés:

  1. No, akkor ez az a lakk, amire én vágynék, mert nagyon szép farmerkék a színe, nem úgy, mint a Get Your Number nevűé.
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2013/05/talalkozas-homokhatassal-opi-get-your.html

    Pont azon gondolkodtam azzal kapcsolatban, hogy szebb lenne türkizes beütés nélkül :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Get Your Number-t szerintem a holo csillámok teszik különlegessé *-*

      Törlés
  2. Meg kell hagyni azért OPIék tudnak lakkot gyártani :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon különleges ez a lakk, még hasonlót se láttam eddig. :)

    VálaszTörlés