2014. február 10., hétfő

047. Az a bizonyos dögös vörös

Ezt a lakkocskát olyan régen használtam már, hogy most megesett rajta a szívem, és ezt kentem fel az ultimate "úristenháteznagyonszép" dögösvörös helyett. :D Majd arról is lesz bejegyzés, naná, de a mai főszereplőnk a Moyra 41-es számú lakkja.

Éééés természetesen sztori is van hozzá! ;D
Valahol, egy messzi-messzi galaxisban.... ööö, izé. Bocsi, ez egy másik történet. Na szóval.
Még valamikor a körömlakk mániám kezdetén bukkantam rá erre a lakkra véletlenül. Fent voltam Pesten uncsitesóméknál, és a házuktól nem messze volt egy fodrászkellékes, ahová természetesen okvetlenül el kellett látogatnom. :P Ezt a vörös Moyrát az eladó ajánlotta a figyelmembe, és üsse kavics, meg is vettem. Később annyira megszerettem, hogy amikor elfogyott, szereztem egy ugyanolyat.


Az állagát zselésnek mondanám, a tökéletes fedéshez 3 rétegre van szükség. Száradási ideje az átlagosnál kicsit lassabb.

A színe nagyon szép sötétvörös, tele ezüstös csillámokkal. Az első rétegnél még látszik, hogy van egy kis sötétrózsaszín árnyalata is. 







1 megjegyzés: