2014. június 17., kedd

085. Moyra Sea Salt - Summer Storm

Már viszkettem, hogy megkaparinthassam a Sea Salt kollekciót, így amikor nemrég Miskolcon jártam, próba szerencse alapon beugrottam a Fifo fodrászkellékesbe is. A polcon nyoma sem volt az új lakkoknak, és már-már csalódottan távoztam, hogy fagyiba (és egyéb egészségtelen ételekbe) fojtsam bánatomat, amikor az eladó kinyitotta a földön heverő dobozt, és a Mennyország egy kis szelete tárult a szemem elé. :D


Felbecsülhetetlen érzés a vadonatúj, még ki sem pakolt körömlakkok közt turkálni. *-* 

Egyelőre azonban kénytelen voltam önmegtartóztatást gyakorolni, így csak a Summer Storm nevű szépség jött haza velem. De ami késik, nem múlik. ;)

A teljes kollekcióból ez a lakk ragadta meg leginkább a figyelmemet. Csodás bogyószínű alap, tele kisebb-nagyobb matt fehér pöttyökkel. A tökéletes fedéshez 3 rétegre volt szükségem; a száradási ideje elég lassú, vagy legalábbis én annak éreztem. (Bár lehet hogy csak a korgó gyomrom és az egészségtelen kaja miatt, amivel nem akartam összemaszatolni a körmeimet...) De teljesen megérte várni rá! Nézzétek meg, hát nem csodálatos?!







A tartósságával abszolút meg vagyok elégedve. A képek a 3. napon készültek, egy minimális kopás látszott a körömvégeknél, azt leszámítva sértetlen volt. Ja, és mindez fedőlakk nélkül! 

Lemosni viszont pokoli volt... O.O Komolyan, sürgősen szereznem kell lehúzhatós alaplakkot! 

2 megjegyzés:

  1. nekem hamar megszáradt. lemosásnál alufóliás technikát ajánlom, pillanatok alatt eltávolítható vele. :)

    VálaszTörlés
  2. De nagyon csodálatos ez a lakk!!! Ez tetszik a kollekcióból a legjobban, meg a 883 Actinia :)

    VálaszTörlés