2014. május 8., csütörtök

065. Moyra Sugar Sand - Feel You

Ma ismét egy Moyra lakkocskát hoztam nektek, ezúttal a Sugar Sand kollekcióból. :3
Eredetileg egy neonrózsaszín Vivid Sand lakkot terveztem megvenni, de végül hosszas gondolkodás után arra jutottam, hogy ahhoz még nem vagyok elég barna. :D (Igazából egyáltalán sehogy nem vagyok barna...) Így hát a Feel You jött haza velem, sőt, az új szerzemények közül őt próbáltam ki először. :3

2 rétegben tökéletesen fed, és villámgyorsan szárad. A felülete egy picit érdes, tényleg cukorkahatású. :) A színe lilás-rózsaszínes, tele irizáló pelyhecskékkel. Amit a képeken láttok..... nos, nem olyan. Bármennyire is igyekeztem, nem sikerült élethűen lefotóznom ezt a színt. :(




Napfényben:





Közben rájöttem, hogy az a neonsárga Vivid Sand lakk igenis KELL, úgyhogy még mindenképpen lesz egy köröm Miskolcra... és akkor már a Lovely Rio nr2-t is megpróbálom levadászni. :3

9 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a lakk
    valami iszonyat szépek a körmeid!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a lakk és még mindig imádom a körömformádat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :D örülök hogy ennyire tetszik nektek, úgyhogy mostmár még jobban fogok vigyázni, hogy ne zúzzam le két géllakkozás között :3

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a lakk!Én tegnap voltam Moyrát vadászni,de nem vettem belőle,mert nem jött be a mintán felfestve,de már bánom...:( Na majd legközelebb.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a mintán nekem se tetszett annyira, inkább csak hirtelen felindulásból vettem meg. :D viszont azt már bánom hogy nem vettem még 1-2 Vivid Sand lakkot is

      Törlés
  4. nagyon szép, őt is be kell szereznem. *-*

    VálaszTörlés
  5. Csak beadtam neki én is a derekam... :D Lehet meggyőz még 1-2 árnyalatról. :)

    VálaszTörlés