2014. május 16., péntek

070. Moyra Vivid Sand - Sunflower

Emlékszem az idei tavaszra. Egy szép keddi napra esett... :D

Ebben a ronda időben egy jóóó élénk lakk tesztjét hoztam Nektek. ;) Remélem ezzel sikerül majd egy kis vidámságot csempésznem a napotokba. 
Amikor először megláttam a Vivid Sand kollekció promóképeit, a pénztárcámmal együtt megkönnyebbülten sóhajtottunk fel: ezazzz, ebből csak a csillámos rózsaszín és zöld kell, hiszen sárga és narancssárga sand lakk már van a gyűjteményemben. Ehhez képest, amikor végre eljutottam a boltba, mindkettőt lelkifurdalás nélkül ott hagytam. Csak itthon kezdte el birizgálni a fantáziámat ez a láthatóságimellény-színű lakkocska, és végül le is csaptam rá. Jó döntés volt! ;D


 A színe szerintem olyan igazi, radioaktív-sárga, csak úgy világít a körmeimen. *-*  A felülete nem olyan érdes, mint a Sand Effect lakkoké, de azért érezhető a textúrája. 

Természetes fényben:





LED-es fényben:






És egy kis móka az UV lámpával: 



Ennél már csak az lenne menőbb, ha a sötétben is világítana. Úúúú, valaki nagyongyorsan találja fel nekem a világítós homoklakkot!!! :D 
És egy kis radioaktív zene a végére. :3 Ez az egyik kedvenc dalom.

2 megjegyzés: