2014. május 23., péntek

074. GLNP - Egy érzés...


Ezen a héten egy igazán különleges témát kapott a kis körömlakkos csapatunk: egy érzelmet kellett megörökítenünk a körmeinken. Hosszas gondolkodás után végül azt csináltam, amihez a legjobban értek...
...Elkezdtem nyaggatni Evelint, a legjobb barátnőmet. :D Akkor ezt most mégis hogy, mivel, milyen színben, milyen mintával, stb. 
Ő azt javasolta, hogy készítsek egy I <3 VIZSGAIDŐSZAK feliratú manikűrt, mert épp aznap sikerült levizsgáznia két tantárgyból. De mivel saaaajnos nekem nincs vizsgaidőszakom, nem tudtam volna ezt élethűen megörökíteni, így kénytelen voltam kiötleni valami mást. :D


Vágy

Felhasznált lakkok:
Diamond Nails géllakk-alap
OPI - InStyle Red
Fekete díszítőlakk






13 megjegyzés:

  1. Jujj nagyon jó lett :D igazi dögös manikűr :)

    VálaszTörlés
  2. Ez valami csodálatos! Pont díszítő lakkot keresek, a tiéd milyen? *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez valami no-name márkájú, még Londonban vettem. de amúgy hasonló díszítőlakkokat lehet találni a goods marketben is néha

      Törlés
  3. Nagyon jó lett! Annyira passzol :)

    VálaszTörlés
  4. Olyan, mintha nem kézzel készítetted volna a csipke mintát!:O Nagyon szép lett*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig de :D sőt, mivel nem találtam megfelelő mintát, a csipkét is én magam terveztem :3

      Törlés
  5. Nagyon szép, igazán ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés