2014. május 14., szerda

069. OPI - Push And Shove

Mai tesztalanyunk az OPI Gwen Stefani kollekciójának legkülönlegesebb darabja, a hírhedt Push And Shove lesz. :)
Ez a lakkocska szintén az amerikai nyereménycsomagban érkezett hozzám, és a kezdeti nehézségek (na meg nyomdafestéket nem tűrő káromkodások) után az egyik kedvenc lakkom lett. 


OPI-ék voltak olyan kedvesek, hogy alaplakkot is csomagoltak hozzá. Igaz, csak mini méretűt, de a szándék a fontos. <3 Elvileg csak ezzel működik, de már kipróbáltam a Miss Sporty körömfehérítős alaplakkjával, és ugyanaz lett az eredmény. Én géllakk-alapra szoktam kenni, így szép sima lesz a felülete, és nem emeli ki a köröm apró egyenetlenségeit. :3
A felvitele valami borzalmas. Komolyan mondom, ez a legmacerásabb körömlakk, amivel eddig találkoztam! Persze néhány használat után ki lehet tapasztalni, sőt, én már kifejezetten hozzá vagyok szokva, hogy kicsit trükközni kell vele. A lényeg igazából az, hogy a lehető legkevesebb (2-3, maximum 4) ecsetvonással kell lefedni a körmöket, és mindezt lehetőleg gyorsan, mert közben máris elkezd száradni a lakk. Viszont az eredmény mindenért kárpótol: olyan, mintha acélból lennének a körmeim! *-* 








Sajnos ez a szépség nem éppen hosszú életű, maximum fél napig bírja, aztán elkezd kopni. :( 


9 megjegyzés:

  1. Aztaaaa, eddig talán ez az első olyan swatch róla, amikor úgy érzem, hogy kell, annak ellenére, hogy rohadtul macerás :D Persze aztán közbeszól a tartósság, és azt mondja az eszem, hogy "nem, ilyen tartóssággal ez még neked sem kell"... :/ Mindenesetre brutál jól mutat a körmeiden :)

    VálaszTörlés
  2. Azta, de jól néz ki! Nagyon tetszik, de csak másokon. Magamnak nem venném meg.

    VálaszTörlés
  3. Szépen felkented, jól mutat, én nem mertem beruházni erre a lakkra, félek agyvérzést kapnék tőle...

    VálaszTörlés
  4. Eddig halogattam... Azt mondtam,hogy ennyi macera meg szenvedés nem éri meg , bármennyire is csodálatos lakk. De ahogy a képeket láttam , a körmeim szabályosan sírtak ,hogy KELL. Úgyhogy ha jön velem szemben bárhol , nekem kell. Meg kel vennem . :D

    VálaszTörlés
  5. Ez az első bejegyzés, mely után megdobbant a szívem :D:D:D Gyönyörű, a körmeid is *.*

    VálaszTörlés