2014. május 12., hétfő

068. Painted Sabotage - Holiday Cheer

Tulajdonképpen én nem használok csillámos fedőlakkokat. Persze van egy csomó, de csak porosodnak az asztalon, és így visszagondolva lövésem sincs, hogy minek vettem meg őket. O.o 
Amikor megláttam a képen, hogy ez lesz az egyik nyereményem, kicsit csalódott voltam. A másik két lakk valahogy sokkal érdekesebbnek tűnt, azok olyan igazi indie-k voltak. Aztán megérkezett, és hűűűűű....
Ez egy olyan fedőlakk, amit tuti hogy használni is fogok. :D

Átlátszó alapban... ööö, tudjátok mit, inkább nem sorolom fel, hogy mi minden van benne. xD Maradjunk annyiban, hogy valaki ledarált egy szivárványt, és beletöltötte a körömlakkos üvegbe.
Na jó... Vannak benne holo arany és ezüst csillagok, holo ezüst rombuszok, arany körök, narancssárga, kék és holo fukszia hatszögek, pici fukszia és holo arany hatszögek, opálos négyzetek és hatszögek, zöld négyzetek és hatszögek, aranybarna és zöld csíkocskák, ééés nagyon apró arany, zöld és kék csillámok. Asszem ennyi. *-* 

Alapnak a Lovely Color Mania lövésemsincshogyhanyas számú fehér lakkját használtam. Majd egyszer kipróbálom feketén is. :3 Ja, amúgy ezek régebbi képek, szóval nem lett hirtelen rövidebb a körmöm, meg ilyenek. 












10 megjegyzés:

  1. Ez a fedőlakk nagyon tuti :D Egyből a cirkusz jutott róla eszembe, szerintem a színek miatt :D Szóval nagyon jó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igeigen *-* most hogy mondod, tényleg olyan cirkuszos

      Törlés
  2. De cuki lakk. A körmöd meg... hát egyszer úgyis letörik nem? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hogy nem, mert ha törik, akkor tövig, és az nem lesz kellemes. O.o

      Törlés
  3. nagyon tetszik ez a manikűr.imádom a színes fadőlakkokat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) nekem most perpill ez az egyetlen, ami tényleg tetszik. üvegben valahogy jobban tetszenek :D

      Törlés