2014. május 9., péntek

066. GLNP - Modern művészet


Tudom, hogy nem igazán számít modernnek, de ehhez a témához a kedvenc festőm, Gustav Klimt egyik képét vettem inspirációul.

Adéle Bloch-Bauer I.

Felhasznált lakkok:
Essence Gel Nails At Home alap
Essence Colour&Go - Little Miss Sunrise
Essence Colour&Go - Mister Rusty
Essence Colour&Go - Luxury Secrets
Miss Sporty Lasting Colour 4010 (vörös)
Rimmel 60 seconds - Sun Downer
Maybelline Forever Strong - Cloudy Grey
Manhattan Lotus Effect 21G
Lovely Color Mania (fehér)
Aden mini körömlakk (szükésbarna)
Fekete díszítőlakk








6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett, nagyon tetszik! Nagyon szeretem Klimtet én is. :)

    VálaszTörlés
  2. ez csodálatos lett. :)
    nekem is kedvecem klimt :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól elkaptad a kép hangulatát :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem még beleesik a modernbe, legalábbis az elejébe :) Amúgy nagyon jó lett! Annyira jól visszaadtad a képet!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól visszaadja a kép hangulatát!

    VálaszTörlés