2014. május 4., vasárnap

063. A-England - Briar Rose

Ezt a csodálatos lakkot Yndre blogsale-jén sikerült megkaparintanom. Mégegyszer nagyon köszönöm neki! *-*

Bevallom, régebben biztosan nem adtam volna ki ennyi pénzt egy A-England lakkért. A képeken olyan unalmasnak és fakónak tűntek, nem is értettem, hogy mire ez a nagy felhajtás körülöttük. Aztán megnyílt a Nailland, és egyre több swatchot láttam róluk. A Dancing With Nureyev volt az első, amire azt mondtam, hogy ez bizony KELL, ha a fene fenét eszik, akkor is. :D Azóta nagyon megszerettem ezt a márkát, és ezennel ünnepélyesen visszaszívok minden negatív megjegyzést, ami valaha is elhagyta a számat a lakkjaikkal kapcsolatban. *Ssszzzzzzzzzzz!* :D

Szóval, a Briar Rose. Elég érdekes színe van, néha sötét rózsaszín, néha piros, gyengébb fényviszonyok között pedig lilás. Az üvegben még egy kis rézszínű árnyalatot is látni véltem, szóval ő is egy kis kaméleon. A parányi holo szemcsék miatt pedig kicsit úgy néz ki, mintha poros lenne.


A fedése nagyon jó, 1 réteg is elég lenne, HA nem pancserkodnám el majdnem mindig, meg ilyenek. Száradási ideje az átlagosnál picit lassabb, de egy kis Seche Vite-tel fel lehet pörgetni. 


Ugye milyen meseszép?? Még 1 hónapja sincs, hogy megérkezett, de már háromszor volt a körmeimen!




LED-es fényben:





8 megjegyzés: