2014. május 6., kedd

064. Moyra Holographic - Infinity

A Moyra holo kollekciójából először csak a kéket vettem meg. Otthon azonnal ki is próbáltam, nagy ártatlanul, trallala.... és olyan ronda foltos lett, hogy majdnem kivágtam a kukába.
Végül Angel tanácsára megpróbáltam a lehető legkevesebb ecsetvonással felvinni a lakkot, és így megoldódott a probléma. :) Kicsit macerás, de még mindig nem annyira, mint az OPI Push and Shove.

Azóta beleszerettem ebbe a kollekcióba, és szép lassan mindegyiket beszereztem. :3 
Most a 252-es számú, Infinity névre keresztelt nude lakkot szeretném bemutatni nektek. 

Napfényben:






LED-es fényben:







Sajnos a képek nem adják vissza teljesen a holo hatást... Élőben olyan, mintha el lennének varázsolva a körmeim. :D Imádom. 

5 megjegyzés:

  1. nagyon szép a körömformád.
    ez a lakk nekem is megvan,szerintem felkenem újra....:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      örülök hogy meghoztam hozzá a kedved :D

      Törlés
  2. Én imádom ezeket a lakkokat, nagyon szépek annak ellenére, hogy olcsók is. Egyetlen hibájuk a tartósság. Viszont aki mindennap lakkoz, annak ez nem probléma :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen, nem bánnám, ha ez a szépség kicsit tovább is kitartana :/

      Törlés
  3. Szépséges, csak a tartóssága... De ennyit megbocsájtok neki. :)

    VálaszTörlés